Lagan i besplatan hosting

January 29, 2009

Juce sam izvalio jos jednog u nizu besplatnog hosting provajdera, Atspace. Dobri su za hostovanje samo osnovnih HTML – CSS sajtova. A posebno mi se dopalo sto mozete lako kreirati poddomen.atspace.com ili poddomen.atspace.org ili net ili info. Jako lepo, nema sta. Sve radi fino, koliko sam mogo da primetim.

I eto ja sam za nekih par minuta sklepao neke bezvezne stranice o dizajnu. Cisto neki eksperimentic sam odradio. A ovaj post koristim da linkujem na moje super dizajnirane stranice. Tako da tamo to sto pise, nema blage veze. A ni ovo ovde🙂

Ako hocete bacite pogled, ako necete nema veze, nista ne propustate. dizajn

Leave a Reply

