Dizajnirao sam novi web sajt – web dizajn

January 30, 2009

U cilju eksperimenta koji sam pokrenuo juce, dizajnirao sam web sajt pod nazivom web dizajn. To je sajt nastao za jedan sat. Najvise vremana mi je oduzeo tekst koji sam do nekle optimizovao. Inace, iako je ovo neprofitabilni projekat, mislim da nije lose dizajniran. Posebno ako imamo u vidu to da je nastao za 1 sat i da nemam nameru da radim na njemu u ubuduce. Dakle, da li mogu dobiti neki fidbek od vas dole u komentarima?

Takodje, mozete pogledati i stranu link net, koja je zamisljena kao listing svih sajtova koji su dizajnurani u cilju ovog eksperimenta. Rezultate eksperimenta planiram da objavim ovde. Uskoro.

Hvala na poseti i ocekujem neki komentar.
Najlepsi pozdravi!

EDIT:  web sajtovi su premesteni na novoj lokaciji jer veliki G nije tako prosto osmisljen kao sto sam mislio.  Tako da sajtovi na linkovima gore vise ne vaze. Vise o tome na linku ovde.

Leave a Reply

