Seo optimizacija: sajtovi su premesteni

February 4, 2009

Seo optimizacija, cudnovata vocka. Posto sam izvalio da veliki G lose indeksira sajtove na prethodnom domenu atspace-a, premesteni su na drugoj lokaciji. Izabrao sam jako lep besplatni domen КО.СИ.СИ.

Dakle sad je sajt graficki dizajn vidljiv da jako lepom domenu graficki dizajn. I naravno seo optimizacija je dobila svoj domen seo optimizacija. Cilj ovih experimenata je prikupljanje beklinkova kako bi dobio bolji pejdzrank za ove domene. To je cist experiment. Graficki dizajn ovih sajtova je odradjen na brzaka. A takodje i sam sadrzaj koji vozi ove stranice i glavni je kljuc seo optimizacije je odradjeno “iz prve”.

Ovi web sajtovi nemaju skoro nikakvu vrednost za obicnu vizitu. Oni postoje samo za Гугија. Tako da nemojte nesta da vas buni tamo sto procitate. Seo optimizacija je meni potpuno neverovatna, i ovih dana ja sam zaludjen za seo optimizaciju. Tako da malo eksperimentisem.

A zasto i ne bi, kad me nista ne kosta. А овај постић је ударен за повезивање. Чиста глупост.

Поздрав.

Leave a Reply

