Kako napraviti virus. Detaljno objasnjenje kako napraviti i poslati virus

February 9, 2009

Ineresuje te kako da napravis virus? U narednom tekstu cu obajasniti kako napraviti virus. Kompjuterski virus. Dabome. Kako se prave kompjuterski virusi, to znaju najbolje programeri. A ja sam dizajner. Pa u skaldu sa tim objasnicu kako napraviti virus. Detaljno uputstvo kako napraviti virus sledi u nastavku:

Kako napraviti virus, Ja sam virus

Kako napraviti virus, Ja sam virus

Kako napraviti virus u 7 koraka.

1. Otvorite Photosho ili Paint.

2. Napisite ovo je kompjuterski virus koji sam ja napravio.

3. Oznacite virus crvenom bojom.

4. Snimite slicicu u JPEG formatu.

5. Stavite je kao pozadinu na desktopu.

6. Kada ti dodje prijatelj haker, pokazite mu virus koji si napravio. Ili mu posalji virus e-mailom.

7. Ako slicica bude dobra, zarazices ga osmehom.

To su bili neki osnovni koraci u tome kako napraviti virus.

Takodje pogledaj na vebu, ostale clanke na temu kako napraviti virus, kao sto je ovaj i ovaj. Tako se prave profi virusi🙂

Uskoro sledi nastavak na istoimenu temu “kako napraviti jos bolji virus”

PS. Mani se toga, to su sve gluposti. Veruj mi. Umesto sto trazis o tome “kako napraviti virus” bolje potrazi i nauci kako napraviti web stranicu to je daleko pametniji izbor.

One Response to “Kako napraviti virus. Detaljno objasnjenje kako napraviti i poslati virus”

  1. XanonymX Says:

    bravo tako treba care


Leave a Reply

